مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-13سياسي

تنها 45 درصد راه های روستایی سقز و بانه آسفالته هستند


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین درخواست روستانشینان در سقز و بانه آسفالت راه روستایی است چون تنها 45 درصد این راه ها آسفالت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد رحیمی روز شنبه در نشست با مردم روستای ئالوت بخش نمشیر بانه اظهار داشت: بر اساس قانون اولویت آسفالت به روستاهای بالای 20 خانوار است که مهمترین درخواست روستانشینان در سقز و بانه نیز آسفالت راه روستایی است.

وی افزود: میانگین آسفالت راه روستایی در کشور 80 درصد است که این میزان در استان کردستان 51 درصد راه روستاهای بالای 20 خانوار است.

رحیمی اعلام کرد: متأسفانه با وجود پایین بودن میانگین آسفالت راه روستایی در کردستان شاهد فاصله این میزان در شهرستان های سقز و بانه با میانگین استان نیز هستیم و تاکنون 45 درصد راه روستایی در این دو شهرستان آسفالت شده است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمان اختصاص اعتبارات با فصل عمرانی همخوانی ندارد و به این دلیل فرصتی برای انجام فعالیت های عمرانی باقی نمی ماند و اعتبارات اختصاص یافته در سال های بعد هزینه می شود.

رحیمی اعلام کرد: تا پایان سال آینده بخش زیادی از خواسته روستاییان در زمینه راه روستایی، آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت و آب محقق می شود و تلاش شده آسفالت راه روستایی به یکی از مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 45 درصد راه های روستایی سقز و بانه آسفالته هستند

تنها 45 درصد راه های روستایی سقز و بانه آسفالته هستند