مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 22:352021-11-13سياسي

وضع امیدوارکننده در تنها شهرستان قرمز استان سمنان


این روزها سایه کرونا بالای سر شهرستان دامغان سنگینی می کند؛ اما مسؤولان استان سمنان وضع کنترل این ویروس را در تنها شهرستان قرمز استان امیدوارکننده توصیف می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان سمنان، دامغان تنها شهرستان قرمز استان محسوب می شود که در هفته های اخیر شرایط کرونا در استان سمنان به چه شکل پیش خواهد رفت؟ روند ابتلا به کرونا در استان سمنان نزولی است سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این زمینه گفت: روند ابتلا و سرایت بیماری کرونا در استان سمنان به واسطه اقدامات صورت گرفته، کاهشی و رو به نزول است.

وی گفت: بر اساس آمار و اطلاعات ثبت شده، طی هفته گذشته 89 نفر بیمار مثبت مبتلای قطعی به کرونا در استان سمنان شناسایی شدند که از این تعداد، 78 نفر سرپایی و 24 نفر بستری در بیمارستان ها هستند.

استاندار سمنان افزود: طی هفته گذشته با وجود شناسایی 89 نفر مبتلای قطعی به کرونا در استان و بستری 24 بیمار روی تخت های مراکز درمانی، 33 نفر نیز بهبود یافته و ترخیص شدند که نشان از رسیدگی های مطلوب درمانی در مراکز درمانی استان دارد.

هاشمی ادامه داد: در مجموع بیمارستان های استان سمنان، 33 نفر از بیماران مبتلای قطعی به کرونا، در بخش مراقبت های ویژه، آی سی یو بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع امیدوارکننده در تنها شهرستان قرمز استان سمنان

وضع امیدوارکننده در تنها شهرستان قرمز استان سمنان