مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 04:102021-11-14بين الملل

پنهان کاری آمریکا درباره کشته شدن ده ها غیرنظامی در 2 حمله به سوریه


نیویورک تایمز فاش کرد در دو حمله هوایی ارتش آمریکا در سال 2019 به سوریه حدود 64 زن و کودک کشته شدند که آمریکا از انتشار خبر آن خودداری کرد.

- پنهان کاری آمریکا درباره کشته شدن ده ها غیرنظامی در دو حمله به سوریه نیویورک تایمز فاش کرد در دو حمله هوایی ارتش آمریکا در سال 2019 به سوریه حدود 64 زن و کودک کشته شدند که آمریکا از انتشار خبر آن خودداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیویورک تایمز روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که ارتش آمریکا دو حمله هوایی را که در سال 2019 به سوریه انجام داد و حدود 64 زن و کودک کشته شدند، پنهان کرده است.

بر اساس این گزارش، دو حمله هوایی متوالی در نزدیکی روستای الباغوز به دستور یگان عملیات ویژه مخفی آمریکا که وظیفه عملیات زمینی در سوریه را بر عهده داشت، انجام شد.

این روزنامه نوشت، فرماندهی مرکزی آمریکا که بر عملیات هوایی آمریکا در سوریه نظارت داشت، برای اولین بار در روزهای اخیر به این دو حمله اعتراف کرد و آن ها را موجه دانست! فرماندهی مرکزی در بیانیه ای روز شنبه، روایتی را که به روزنامه واشنگتن پست درباره کشته شدن 80 نفر از جمله 16 داعشی و چهار غیرنظامی در این دو حمله گفته بود، تکرار و اعلام کرد که مشخص نیست 60 نفر دیگر غیرنظامی بودند یا نه و احتمال دارد زنان و کودکان جزو عنصاصر داعش بوده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنهان کاری آمریکا درباره کشته شدن ده ها غیرنظامی در 2 حمله به سوریه

پنهان کاری آمریکا درباره کشته شدن ده ها غیرنظامی در 2 حمله به سوریه