مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 04:102021-11-14دانش

عمر 25 ساله جلسات بی حاصل کنترل آلودگی هوای اصفهان/ محیط زیست پاسخ درست نمی دهد


بر اساس اعلام عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان عمر جلسات بی حاصل برای کاهش آلاینده ها در اصفهان 25 ساله شده است.

- ، مهدی طغیانی شامگاه شنبه در چهارمین جلسه بررسی معضل آلودگی هوای استان اصفهان با حضور جمعی از کارشناسان مربوطه اظهار داشت: مهم ترین مسئله در این معضل بررسی تدریجی و پیوستگی آن است که مطمئن شویم در یک ریل بهبود قرار گرفته است و گزارش آن را به مردم بدهیم.

وی ادامه داد: پس از بررسی موارد آلایندگی هوای شهر تهران از مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان خواستم که آمار و اطلاعاتی از دلایل عمده آلودگی هوای شهر اصفهان و میزان توزیع گازوییل استاندارد را در اختیار ما قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه پاسخ خود را در زمان مقرر دریافت نکردم، گفت: با این وجود شب گذشته در سوالی مجدد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان پاسخ داد که استان اصفهان حدود 4.

5 میلیون لیتر مصرف سوخت دارد که از این میان یک میلیون لیتر آن روزانه سوخت گازوییل استاندارد یورو 4 و 5 است که حتی دقیق هم بیان نکردند.

عدم دسترسی به داده های صنایع اصفهان وی با اشاره به بازدید از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: این شرکت یک اقدام مؤثری را پیشنهاد دادند که طبق بررسی ها عمده آلودگی هوای تهران از منابع متحرک و سوخت دیزل با 2 هزار ppm و گوگرد است که طبق ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر 25 ساله جلسات بی حاصل کنترل آلودگی هوای اصفهان/ محیط زیست پاسخ درست نمی دهد

عمر 25 ساله جلسات بی حاصل کنترل آلودگی هوای اصفهان/ محیط زیست پاسخ درست نمی دهد