مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-14ورزشي

مراسم قرعه کشی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد


مراسم قرعه کشی برای مشخص شدن تیم های رقیب در مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی مراسم قرعه کشی برای مشخص شدن تیم های رقیب در مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد.

علی اصغر غفاری زاده رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در مراسم قرعه کشی مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی که با حضور مسئولان تیم های شرکت کننده برگزار شد، اظهار کرد: توجه ویژه جهاد دانشگاهی به دانشجو و رشد توانمندی های او در برگزاری رویدادهایی همچون مسابقات مناظره تجلی یافته است.

وی یکی از چندین مسئولیت جهاد دانشگاهی را افزایش ارتباط با دانشجویان عنوان کرد و گفت: مسابقات مناظره در راستای افزایش فهم و دانش سیاسی دانشجویان برگزار می شود و تلاش می شود که در قالب اجرای این مسابقات دانشجویان را مطالبه گر بار بیاوریم.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر به دلایل مختلف، دانشجویان به جای اینکه درک بالای سیاسی پیدا کنند بیشتر سیاست زده شده اند، رویکردهای انفعالی دارند و کمتر وارد مباحث اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه می شوند.

غفاری زاده افزود: شاید بخشی از این انفعال به عملکرد مسئولین بازمی گردد که آنچنان که باید فضاهای لازم برای ابراز وجود و اعلام نظرات و انتقادات نسبت به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم قرعه کشی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد

مراسم قرعه کشی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد