مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-14اجتماعي

3900 نوآموز پیش دبستانی در کرمانشاه سنجش سلامت شدند


به گفته رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه، 3900 نوآموز پیش دبستانی در استان سنجش سلامت شده اند.

- علی محمدبیگی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امسال سهمیه در نظر گرفته شده برای شرکت نوآموزان پیش دبستانی در طرح سنجش سلامت در استان کرمانشاه 15 هزار و 708 نوآموز بود، گفت: تاکنون کار نوبت گیری 4200 نوآموز پیش دبستانی در مدارس استان انجام شده و 3900 نوآموز نیز در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند.

وی با اشاره فعال بودن پایگاه های سنجش سلامت استان تا 15 آذر، گفت: هم اکنون همه 23 پایگاه در نظر گرفته شده برای سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی برای انجام کار سنجش سلامت پیش دبستانی ها در استان فعال هستند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه با بیان اینکه والدین نوآموزان پیش دبستانی باید برای ثبت نام اولیه و معرفی و ارجاع به پایگاه های سنجش سلامت به مدارس مراجعه کنند، از خانواده هایی که نوآموز پیش دبستانی دارند درخواست کرد برای ثبت نام و شرکت در طرح سنجش سلامت در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

محمدبیگی تاکید کرد: نوآموزانی که در دوره پیش دبستانی در طرح سنجش سلامت شرکت می کنند، درصورتی که خدای نکرده اختلال یا مسئله ای داشته باشند، می توان از یک سال فرصت مداخله قبل از کلاس اول برای رفع مشکلات احتمالی آنها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3900 نوآموز پیش دبستانی در کرمانشاه سنجش سلامت شدند

3900 نوآموز پیش دبستانی در کرمانشاه سنجش سلامت شدند