مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-14سياسي

شناسایی هویت یک شهید گمنام در بیرم لارستان


فرمانده سپاه لارستان از شناسایی هویت شهید رحیم غلامزاده اهوازی، اهل شهرستان شوش استان خوزستان که پیش از این به عنوان شهید گمنام در بخش بیرم لارستان آرمیده بود، - خبر داد.

سرهنگ پاسدار عیسی افسری بیان کرد: برنامه ریزی های لازم برای وصال خانواده و مادر بزرگوار این شهید با فرزند شهیدشان با همکاری امور ایثارگران استانداری و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس فارس، افسری گفت: همچنین اقدامات لازم برای آماده سازی محل آرامگاه شهید و حضور خانواده شهید و زیارت مرقد مطهر فرزندشان و همچنین برگزاری مراسم، توسط دستگاه های دولتی و مردم شهید پرور و ولایتمدار بخش بیرم با محوریت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه ناحیه لارستان انجام شد است.

افسری افزود: مقرر شده آیین استقبال رسمی از خانواده و مادر شهید اهوازی بعد از ظهر روز دوشنبه 24 آبان ماه توسط مردم، خانواده معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان، مسئولین محلی و با حضور اعضای شورای تامین شهرستان لارستان و تنی چند از مسئولین و مردم شهرستان شوش در بخش بیرم لارستان برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان اظهار کرد: با رضایت خانواده معظم شهید، پیکر این آلاله گلگون کفن در بخش بیرم خواهد ماند و مرقد مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هویت یک شهید گمنام در بیرم لارستان

شناسایی هویت یک شهید گمنام در بیرم لارستان