اثرات منفی و مثبت کرونا بر نظام آموزشیمعاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به تحلیل و بررسی اثرات کرونا بر نظام آموزشی از منظر «بهره وری» پرداخت. - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به تحلیل و بررسی اثرات کرونا بر نظام آموزشی از منظر بهره وری پرداخت. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده اظهار کرد: کرونا آموزش را از چارچوب سنتی به فضای مجازی منتقل کرد و تدریس مبتنی بر فناوری را جایگزین روش های قدیمی کرد و این امکان را فراهم آورد تا منابع یادگیری متعددی برای دانش آموزان، خانواده ها و معلمان فراهم شود. حکیم زاده افزود: آموزش مجازی نه تنها منجر به افزایش مهارت های کار در فضای مجازی و استفاده از بستر فناوری برای ارائه آموزش در معلمان گردید؛ بلکه امکان بروز خلاقیت ها و توانمندی های معلمان در عرصه تولید محتوا ایجاد کرد. معاون آموزش ابتدایی در بیان فرصت های ایجاد شده در دوران کرونا و شرایط بحرانی گفت: راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) به عنوان بزرگ ترین پلتفرم مجازی در سطح ملی فرصتی شد تا با ایجاد یک شبکه ارتباطی منظم و گسترده در بستر فضای مجازی به کاهش قابل ملاحظه هزینه ها و افزایش ارتباط بین صف و ستاد دست یابیم. حکیم زاده تصریح کرد: در نظام مدرسه ای، با توجه به محدودیت های زمان، مکان و تراکم کلاس ها، امکان برقراری ارتباط کامل با همه دانش آموزان وجود نداشت برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |