مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-14سياسي

سیزدهمین وقف جدید استان یزد در سال جاری رقم خورد


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از وقف زمینی به مساحت 1600 مترمربع برای روضه خوانی سیدالشهدا(ع) در شهرستان مهریز خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از وقف زمینی به مساحت 1600 مترمربع برای روضه خوانی سیدالشهدا(ع) در شهرستان مهریز خبر داد.

حجت الاسلام مجید کرمی با اشاره به ثبت سیزدهمین وقف جدید استان در سال جاری، اظهار کرد: جعفر جهانشاهی واقف مهریزی شش دانگ عرصه و اعیان زمین با کاربری باغی را به مساحت 1600 متر مربع در شهرستان مهریز وقف کرد.

وی ارزش تقریبی این موقوفه را 6.

1 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عواید حاصل از درآمد موقوفه را دهه محرم جهت روضه خوانی و طبخ آش گندم در محله روستای مدوار شهرستان مهریز تعیین شده است.

معاون اوقاف استان با اشاره به این که با ثبت این وقف جدید، تعداد وقف های جدید ثبت شده امسال به 13 موقوفه رسیده است، گفت: کارشناسان ادارات اوقاف و امور خیریه با مشاوره به نیکوکاران، وظیفه جهت دهی به نیات واقفان را به سمت نیازهای روز جامعه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، کرمی با تأکید بر اینکه اداره اوقاف به دنبال تولی گری نیست، بیان کرد: واقفان و نیکوکاران می توانند هر کسی را که شرایط قانونی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین وقف جدید استان یزد در سال جاری رقم خورد

سیزدهمین وقف جدید استان یزد در سال جاری رقم خورد