مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-14بين الملل

آیین پاسداشت روز مقاومت مردم اندیمشک برگزار می شود


فرماندار اندیمشک با اشاره به طولانی ترین بمباران هوایی بعد از جنگ جهانی دوم گفت: آیین پاسداشت روز مظلومیت و مقاومت مردم اندیمشک در چهارم آذر برگزار می شود.

- پیمان جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم بعث عراق در چهارم آذر 1365 به مدت زمان یک ساعت 45 دقیقه از طریق هوایی مناطق مختلف مسکونی شهرستان اندیمشک از جمله راه آهن را مورد بمباران قرار دادند.

وی با بیان اینکه در این روز و به سبب بمباران 54 فروند هواپیمای بعثی ده ها تن مجروح و درجه شهادت نائل آمدند، گفت: چهارم آذر هم مظلومیت اندیمشک بود و هم نماد مقاومت و ایستادگی مردم شهرستان اندیمشک در مقابل دشمن بعثی است.

فرماندار اندیمشک با تأکید بر اینکه مردم اندیمشک در دوران هشت سال دفاع مقدس دین خود را به جمهوری اسلامی ایران ادا کردند، افزود: استقامت و پایداری مردم اندیمشک در سال 65 فراموش نشدنی و برگی زرین در تاریخ است.

وی گفت: آیین گرامیداشت پایداری و مقاومت مردم اندیمشک در تاریخ چهارم آذر ساعت 9:30 صبح در محل مصلای نماز جمعه با حضور جوانان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار جامعه برگزار می شود.

جهانگیری در ادامه بسیج را نیروی مردمی دانست که همواره در تمام عرصه ها حضور پررنگی دارد، تصریح کرد: بسیج پاره تن مردم است و بسیج از دل مردم شکل گرفته و یار و یاور مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پاسداشت روز مقاومت مردم اندیمشک برگزار می شود

آیین پاسداشت روز مقاومت مردم اندیمشک برگزار می شود