مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-14اجتماعي

بررسی وضعیت لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس/ فیلشاه و کلاه قرمزی کجا رفتند؟


در میزگرد خبرگزاری فارس با تعدادی از تولیدکنندگان و دبیر هیأت مدیره مجمع ایران نوشت به بررسی وضعیت لوازم التحریر ایرانی از نظر قیمت و کاراکتر پرداخته شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: این روزها بحث بازگشایی مدارس، شکل جدی تر به خود گرفته است و آموزش و پرورش در نظر دارد که با هماهنگی وزارت بهداشت، مدارس کشور را از آذر ماه حتی به صورت یک روز در هفته، بازگشایی کند.

از اسفند 98 که مدارس تعطیل شد، عملا لوازم التحریر هم کمرنگ و کمرنگ تر شد تا جایی که اکثر فعالیت های دانش آموزان به فضای مجازی منتقل شد و احتیاج به لوازم التحریر به اندازه گذشته نبود.

حالا با مطرح شدن موضوع بازگشایی مدارس، خانواده ها به سراغ خرید لوازم التحریر رفتند اما این بار با قیمت چند برابر دفتر و مداد و خودکار مواجه شدند.

در این بین، ناخودآگاه موضوع مهم نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی در درجه بعدی قرار می گیرد.

تصمیم گرفتیم برای پیگیری این موضوع با تولیدکنندگان لوازم التحریر گفت وگویی داشته باشیم تا راهکارهایی برای مناسب شدن قیمت لوازم التحریر و خرید لوازم التحریر ایرانی ـ اسلامی ارائه دهیم.

در این میزگرد مصطفی مهربانی دبیر هیأت مدیره مجمع ایران نوشت، محمود داروگر تولید کننده کیف، صادق قلمکاری تولید کننده لوازم التحریر و محمدرضا کمالی تولید کننده لوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس/ فیلشاه و کلاه قرمزی کجا رفتند؟

بررسی وضعیت لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس/ فیلشاه و کلاه قرمزی کجا رفتند؟