مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-14اقتصادي

گودرزوند: مردم نباید ضرر ناتوانی مدیران ایران خودرو و سایپا را بپردازند


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن انتقاد از افزایش قیمت خودروی پراید گفت: متاسفانه ایران خودرو و سایپا از تمامی رانت های کشور استفاده کرده اند اما نتوانستند حداقل انتظارات مردم را برآورده کنند.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن انتقاد از افزایش قیمت خودروی پراید گفت: متاسفانه ایران خودرو و سایپا از تمامی رانت های کشور استفاده کرده اند اما نتوانستند حداقل انتظارات مردم را برآورده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با اشاره به نزدیک بودن بررسی بودجه 1401 گفت: یکی از رهکارهای اساسی در کنترل تورم و گرانی، قانون بودجه یک ساله است که اثراتش می تواند گرانی افسارگسیخته را آرام کند.

امید مردم به بهبود وضعیت معیشت است.

نماینده مردم رودبار در مجلس به توزیع تسهیلات بر اساس ظرفیت ها و توانمندی های استان ها و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد ظرفیت های اشتغال زایی این مهم در کشور مدنظر قرار بگیرد.

متاسفانه در استان گیلان طی 20 سال گذشته به ظرفیت های اشتغال زایی توجه نشده است.

ضرورت ارائه راهکارهایی برای اختصاص ارز 4200 تومانی به نهاده ها و کالاهای اساسی وی به مسئله جدی تر به جامعه هدف پرداخت یارانه اشاره کرد و تأکید کرد: دراین راستا تعیین تکلیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزوند: مردم نباید ضرر ناتوانی مدیران ایران خودرو و سایپا را بپردازند

گودرزوند: مردم نباید ضرر ناتوانی مدیران ایران خودرو و سایپا را بپردازند