مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-14سياسي

پرسنل علوم پزشکی شیراز خواستار برقراری فوق العاده خاص شدند


جمعی از پرسنل بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در راستای طرح درخواست برقراری فوق العاده خاص با ضریب 3، به عنوان یکی از مصوبات اجرا نشده، - ایسنا/فارس جمعی از پرسنل بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در راستای طرح درخواست برقراری فوق العاده خاص با ضریب 3، به عنوان یکی از مصوبات اجرا نشده، مقابل ساختمان های اداری محل کار خود تجمع کردند.

صبح یکشنبه 23 آبان، شماری از پرسنل بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در اعتراض به اجرا نشدن طرح پرداخت فوق العاده خاص، در محوطه محل خدمت خود تجمع و با در دست داشتن نوشته هایی بر لزوم رفع تبعیض در این خصوص، تاکید کردند.

یکی از نمایندگان پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مورد، به ایسنا گفت: نزدیک به 2 سال از شروع همه گیری ویروس کرونا می گذرد و طی این دوران حضور ایثارگرانه و تمام قد پرسنل بهداشت و درمان در خط اول مبارزه با این ویروس منحوس و نثار شهیدانی در این راه بر هیچ وجدان آگاهی پنهان نیست.

محمدرضا سقاییان فرد ادامه داد: مکاتبات، نامه ها، یادداشت ها و درخواست های متعدد و مکرر طی این مدت در خصوص توجه به دغدغه های معیشتی آنان ازجمله برقراری فوق العاده خاص با ضریب حداقل 3 با استناد به بند های 15 و 16 ماده 54 آیین نامه اداری استخدامی اعضای غیر هیئت علمی و ماده 63 آیین نامه اداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسنل علوم پزشکی شیراز خواستار برقراری فوق العاده خاص شدند

پرسنل علوم پزشکی شیراز خواستار برقراری فوق العاده خاص شدند