مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-14اقتصادي

توزیع مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومانی در فارس آغاز شد


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس از توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی 20 هزار تومان برای مصرف کننده در استان فارس خبر داد.

- ، رهام رحمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت تثبیت قیمت کالاهای اساسی، گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد در سردخانه های شرکت 18 هزار و 800 تومان و در خرده فروشی و برای خانوارهای مصرف کننده 20 هزار تومان است.

وی افزود: توزیع در استان و بین شهرستان های مختلف بر اساس ضرایب جمعیتی انجام می شود، در شهر شیراز تعاونی های مصرف، فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه های کارگری و کارمندی می توانند برای دریافت حواله مستقیماً به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس با بیان اینکه در شهرستان ها عوامل توزیع منتخب با گرفتن معرفی نامه از اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند، گفت: به منظور اطمینان از دسترسی بیشتر گروه های درآمدی سطح پایین جامعه این شرکت آمادگی خود را برای خدمت رسانی لازم به صورت تمام وقت با تلاش همکاران اداره کل پشتیبانی امور دام اعلام می کند و به همین منظور دو دستگاه کامیون در نقاط کم برخوردار شیراز به توزیع مرغ منجمد اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومانی در فارس آغاز شد

توزیع مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومانی در فارس آغاز شد