مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-14اجتماعي

فوری؛ به بابای مدرسه نیازمندیم


معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از کمبود بیش از 197 هزار معلم و 110 هزار سرایدار و نیروی خدماتی در سراسر کشور خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: دو روز قبل از این که مدارس باز شوند و دانش آموزان دبیرستانی بعد از 1/5 سال سخت کرونایی به کلاس درس بازگردند، با مادر و پدر یکی از دانش آموزان که می دانسته اند کار نظافت منزل انجام می دهند، تماس گرفته و از آنها خواسته شده که یک روز عصر، طوری که پسرشان نفهمد، به مدرسه بیایند و کلاس ها و سرویس های بهداشتی را تمیز کنند.

آنها هم می آیند، مدرسه را تمیز می کنند، پولشان را گرفته و می روند یا چون مدرسه شان سرایدار ندارد، مجبور شده که چراغ های خانه کوچک او را در حیاط روشن بگذارد تا مردم نفهمند که شب ها کسی در مدرسه نیست.

اینها روایت چند مدیر مدرسه در منطقه 15 تهران است که از کمبود نیرو به تنگ آمده و می خواهند قید مدیریت مدرسه را بزنند: تا دو سال پیش اگر کمبود معلم داشتیم و باید پله های اداره را بالا و پایین می رفتیم که به آقا یا خانم مدیر منابع انسانی بگوییم الان هفته سوم مهر است و چند کلاس مدرسه ما بدون معلم مانده، حالا باید علاوه بر معلم، دنبال نیروی سرایدار و خدماتی هم باشیم و به همه التماس کنیم که برای ما نیرو بفرستید که مدرسه در خطر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوری؛ به بابای مدرسه نیازمندیم

فوری؛ به بابای مدرسه نیازمندیم