مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-14پزشكي

رصد مراحل تولید دارو/بازبینی آیین نامه تاسیس داروخانه ها


معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو گفت: وضعیت و مراحل تولید و مواد اولیه دارو تا زمانی که به دست مردم برسد، رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام دارایی در نشست کمیته دارو و غذا کمیسیون بهداشت مجلس در مورد وضعیت دارو و ارز ترجیحی، گفت: در جریان وضعیت دارو و تولیدکنندگان قرار داریم و وضعیت و مراحل تولید و مواد اولیه دارو تا زمانی که به دست مردم برسد، رصد می شود.

وی افزود: در زمینه وضعیت ارزی در آینده سناریوهای مختلف را مورد توجه قرار دادیم و بحث های علمی و فنی فشرده ای را با کمک تصمیم گیران، متخصصان دانشگاهی و صنعت دنبال می کنیم، در حال حاضر بسته ای آماده کرده ایم و شرایط مختلف و پیش بینی های لازم برای آن صورت گرفته و بر اساس تصمیم ارزی دولت آن را اجرا خواهیم کرد البته بنا داریم تا آخر سال ارز دارو ترجیحی پرداخت شود و برنامه ریزی و اجرا بر این اساس است.

وی ادامه داد: با توجه به نیازهای موجود و پیش بینی آینده مقدار ارز بیشتری در حوزه تأمین دارو و تجهیزات پزشکی به ویژه تجهیز بیمارستان های جدید و افزایش تخت جدید نیاز است و در این رابطه برآورد لازم به دولت اعلام شده و تصمیم گیری در این رابطه بر عهده مجلس و دولت است.

رییس سازمان غذا و دارو در مورد داروهای مقابله با قابل قبول است اما در مواجهه با پیک احتمالی ششم باید تمهیدات جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد مراحل تولید دارو/بازبینی آیین نامه تاسیس داروخانه ها

رصد مراحل تولید دارو/بازبینی آیین نامه تاسیس داروخانه ها