مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-14سياسي

بیش از 30 برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری ویژه برنامه های مختلف همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی در این منطقه خبر داد.

- حسین اسحاقی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رویداد فرهنگی هفته کتاب جمهوری اسلامی اظهار کرد: بیش از 30 برنامه هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود که این مهم در راستای دغدغه های فرهنگی است.

وی برگزاری بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی را از 24 آبان ماه تا یکم آذرماه اعلام کرد و افزود: هفته کتاب امسال با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم با حضور استاد بیوک ملکی نویسنده و شاعر بزرگ کشور در جنوب کرمان برگزار می شود.

اسحاقی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برنامه های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده، گفت: شعار امسال هفته کتاب با عنوان جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم ، به نوعی در بین افراد فراگیر و تأثیر گذار است.

وی جایگاه کتاب را در ارتقاء فرهنگ مورد تاکید قرار داد و افزود: کتاب و کتابخوانی برای بالابردن رشد یک جامعه و تعالی انسان ها و از بهترین ابزارهاست و فرهنگ کتابخوانی باید از کودکی نهادینه شود و باید کودکان خود را از سنین پایین به کتابخوانی عادت دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه بیش از 30 برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود

بیش از 30 برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود