مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-14سياسي

اجرای پ‍ویش اهدای کتاب در رفسنجان در هفته کتاب و کتابخوانی


رپیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رفسنجان گفت: در هفته کتاب پویش اهدای کتاب را داریم که شهروندان می توانند کتاب هایی را که در منزل داشته و از آنها استفاده نمی کنند را در اختیار کتابخانه ها قرار دهند.

- سیدمحمدتقی هاشمی در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: امسال بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنید برگزار می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر هشت کتابخانه نهادی شامل پنج کتابخانه روستایی و سه کتابخانه شهری در شهرستان رفسنجان فعالیت می کنند.

هاشمی با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: هفته کتاب و کتابخوانی از فردا دوشنبه 24 آبان آغاز می شود که در این روز عضویت در کتابخانه های نهاد رایگان است که افراد برای عضویت نیز لازم نیست حضوری مراجعه کنند بلکه می توانند از طریق سامانه کتابخانه های عمومی کشور اقدام به عضویت کنند.

وی بیان کرد: در این هفته پویش اهدای کتاب را داریم که شهروندان می توانند کتاب هایی را که در منزل داشته و از آنها استفاده نمی کنند را در اختیار کتابخانه ها قرار دهند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی رفسنجان در خصوص فعالیت کتابخانه های تحت پوشش این نهاد در ایام کرونا نیز گفت: کتابخانه ها در ایام وضعیت قرمز کرونا تعطیل نبوده و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پ‍ویش اهدای کتاب در رفسنجان در هفته کتاب و کتابخوانی

اجرای پ‍ویش اهدای کتاب در رفسنجان در هفته کتاب و کتابخوانی