مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-14اقتصادي

روایت کارآفرینی در «دهکده ازانی»/ از دستفروشی تا صادرات محصول به تگزاس و توکیو


«فاطمه ازانی» کارآفرین نمونه ملی؛ روی تنه درختی که زندگی را فریاد می زد وسط حیاط سنگی نشست و گفت «دوست دارم با فروش محصولات تر و تازه و فرآوری شده و پذیرایی در دهکده حال خوش را به مردم هدیه بدهم و کنار حال خوش و لبخند رضایت آنها خوشحال باشم.

- خبرگزاری فارس- همدان، سولماز عنایتی: مهم توانستن است وقتی همه فکر می کنند نمی توانی و نمی شود این جمله را وقتی هیزم های نم خورده را در اجاق آتشی می ریخت می گفت؛ اجاق را چاق کرد تا دمنوش پونه و آویشن خوب دم بکشد.

 چهار انگشت آن طرف تر از کتری سیاه سوخته دمنوش، قابلمه مسی میزبان غلغل آش دوغ بود و عطر نعناداغ و پیازداغ در هوا پیچیده بود، ریزه ریزه های باران و آسمان مه گرفته هم که دیگر هیچ، این پازل زیبایی ها را تکمیل می کرد.

روی تنه درختی که زندگی را فریاد می زد نشست و گفت هدف، باعث ایستادگی در برابر مشکلات می شود انگار چشمانش به دیدن و گوش هایش به شنیدن زیبایی عادت کرده است، من هم نشستم، درست روبرویش؛ رد سرما بر تنم نقش بسته بود ولی هُرم نفس ها و حرف های قشنگ قشنگش دلم را گرم می کرد.

صحبت بین ما گل کرد تا اینکه داستان دهکده ازانی را پرسیدم، بدون وقفه گفت دوست دارم با فروش محصولات تر و تازه و فرآوری شده و پذیرایی در دهکده حال خوش را به مردم هدیه بدهم و کنار حال خوش و لبخند رضایت آنها خوشحال باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کارآفرینی در «دهکده ازانی»/ از دستفروشی تا صادرات محصول به تگزاس و توکیو

روایت کارآفرینی در «دهکده ازانی»/ از دستفروشی تا صادرات محصول به تگزاس و توکیو