مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:302021-11-14بين الملل

تشکر پاپ فرانسیس از خبرنگاران به خاطر افشای رسوایی جنسی کلیسا


پاپ فرانسیس از خبرنگاران به خاطر کمک به کشف رسوایی های اذیت و آزار جنسی روحانیون این کلیسا تشکر کرد؛ رسوایی هایی که کلیسای کاتولیک روم در ابتدا سعی در سرپوش گذاشتن بر آنها داشت.

- پاپ فرانسیس از خبرنگاران به خاطر کمک به کشف رسوایی های اذیت و آزار جنسی روحانیون این کلیسا تشکر کرد؛ رسوایی هایی که کلیسای کاتولیک روم در ابتدا سعی در سرپوش گذاشتن بر آنها داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان به تحسین از آنچه که مأموریت روزنامه نگاری خواند پرداخته و گفت که برای خبرنگاران حیاتی است که از اتاق های خبر خود بیرون بیایند و کشف کنند که در دنیای بیرون چه می گذرد تا به این ترتیب با اطلاعات نادرستی که اغلب در فضای مجازی یافت می شود، مقابله کنند.

پاپ فرانسیس اظهار کرد: از شما به خاطر آنچه در مورد خطاهای کلیسا به ما می گویید، برای اینکه به ما کمک کردید آن را زیر فرش جارو نکنیم و صدایی که در اختیار قربانیان سواستفاده و آزار قرار دادید، سپاسگزارم.

رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در مراسمی برای قدردانی از دو خبرنگار کهنه کار شامل فیلیپ پوللا از رویترز و والنتینا آلازراکی از رسانه Noticieros Televisa مکزیک - به دلیل سابقه حرفه ای طولانی آنها در پوشش واتیکان صحبت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر پاپ فرانسیس از خبرنگاران به خاطر افشای رسوایی جنسی کلیسا

تشکر پاپ فرانسیس از خبرنگاران به خاطر افشای رسوایی جنسی کلیسا