مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-14سياسي

هیچ پروژه ای در حد کلانشهر شیراز در حال اجرا نیست


رییس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز با بیان اینکه ارتقای شهرهای بزرگ با مدیران خلاق و چابک محقق می شود، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ پروژه ای در حد کلانشهر شیراز در حال اجرا نیست.

- علیرضا اسکندری بعدازظهر یکشنبه 23 آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز بیان کرد: اصل و اساس پدید آمدن شورای های شهر ، مشورت و بهره گیری از نظرات آحاد جامعه با نمایندگان آنهاست.

او افزود: توصیه بنده این است که در انجام این وظیفه کوشا باشیم تا با شفاف سازی در امور و اطلاع رسانی به مردم شریف شیراز حس اعتماد مردم را بیشتر و امورات شهر را بهتر انجام دهیم تا مبادا کمی و کاستی در این مسیر انجام شود و در پیشگاه خداوند متعال نیز سربلند باشیم.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز ادامه داد: با توجه به تجربه ای که طی کار در بدنه شهرداری دارم به آقای شهردار توصیه می کنم از ظرفیت های موجود شهرداری حداکثر استفاده را ببرند.

به گفته اسکندری، شهر شیراز یکی از توانمندترین شهرهای کشور به لحاظ پتانسیل های مختلف، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اقلیمی، کالبدی و .

است که هر کدام از این ظرفیت ها می تواند برای یک شهر چراغ راه و مسیر ترقی باشد و البته کشف و بالقوه شدن این پتانسیل ها نیاز به تجربه و خلاقیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پروژه ای در حد کلانشهر شیراز در حال اجرا نیست

هیچ پروژه ای در حد کلانشهر شیراز در حال اجرا نیست