مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-14سياسي

فرهنگ کارآفرینی را از دانشگاه ها به مدارس انتقال دهیم


رییس کانون کارآفرینی استان اصفهان بر ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ کارآفرینی را از دانشگاه ها به مدارس انتقال دهیم، - چون وقتی کسی از کودکی با کارآفرینی آشنا می شود در جوانی به عنوان یک کارآفرین و نه یک فارع التحصیل وارد جامعه می شود.

مهدی شیخ سجادیه در نشست تخصصی کارآفرینی، جوان و توسعه پایدار که عصر امروز (یکشنبه_23 آبان ماه) برگزار شد، دیدگاه های جوانان کارآفرین را بسیار ارزشمند دانست و اطهار کرد: در دنیای امروز جوانان گوی سبقت را از همه گرفته اند و امروز نوآوری در دنیا حرف اول و آخر را می زند.

وی افزود: شاید صد سال پیش که پدر علم کارآفرینی اعتقاد داشت ثروتی از طریق ثروت ایجاد نمی شود، کسی باور نمی کرد، اما امروز همه می دانند نوآوری و ایده است که خلق ثروت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کانون کارآفرینی استان اصفهان گفت: برای اینکه کسب و کاری را کسب و کار کارآفرینی ایجاد کنیم باید ایده جدید، فرایند جدید و یا محصول جدیدی داشته باشیم.

وی همچنین بر ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ کارآفرینی را از دانشگاه ها به مدارس انتقال دهیم، چون وقتی کسی از کودکی با کارآفرینی آشنا می شود در جوانی به عنوان یک کارآفرین وارد جامعه می شود و نه یک فارع التحصیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کارآفرینی را از دانشگاه ها به مدارس انتقال دهیم

فرهنگ کارآفرینی را از دانشگاه ها به مدارس انتقال دهیم