مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 16:502021-11-14اقتصادي

خانه های حاشیه رودخانه قاسم آباد تعیین تکلیف می شوند


فرماندار همدان با بیان اینکه خانه های حاشیه رودخانه قاسم آباد تعیین تکلیف می شوند، گفت: رودخانه قاسم آباد ضمن آزادسازی حریم، باید جداره سازی و ایمن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محمدی در نشست ویژه ساماندهی رودخانه قاسم آباد با حضور مدیرعامل آب منطقه ای استان و معاون دادستان با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز موجود در حریم رودخانه قاسم آباد، بیان کرد: ضمن تعیین تکلیف حدود 40 واحد مسکونی در معرض خطر حاشیه رودخانه قاسم آباد ادامه ساخت و سازها در این منطقه باید با جدیت مدیریت شود.

وی با بیان اینکه رودخانه قاسم آباد ضمن آزادسازی حریم، باید جداره سازی و ایمن شود، افزود : پوشش رودخانه ها دخالت در طبیعت و خطرآفرین است چون علاوه بر خطر طغیان و آبگرفتگی این رودخانه جزیی از کمربند سبز و طبیعی محدوده شهر است که نباید ساخت و سازها به حریم آن می رسید.

محمدی اضافه کرد: ضمن استقرار نیوجرسی باید اطلاع رسانی لازم انجام شود که هر گونه قطعه بندی و معامله خارج از ضوابط شهرداری ممنوع و از ظرفیت های قانونی لازم مانند کمیسیون ماده 100 برای مقابله با اینگونه موارد استفاده می شود.

فرماندار همدان یادآور شد: برخی از ساخت و سازهای غیر مجاز نتیجه سوء استفاده افراد سودجو از نیاز مردم به مسکن است که با ضعف نظارت اقدام به ساخت و فروش ساختمان هایی با حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های حاشیه رودخانه قاسم آباد تعیین تکلیف می شوند

خانه های حاشیه رودخانه قاسم آباد تعیین تکلیف می شوند