مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 17:552021-11-14اجتماعي

شناسایی و معرفی 2500 دانش آموز به مراکز مشاوره


مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: دو هزار و 500 دانش آموز آسیب پذیر و در معرض خطر شناسایی و به مراکز مشاوره معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدونکنار ، علیرضا سعدی پور  بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین زنگ مبارزه با موادمخدر در دبیرستان دخترانه شاهد الغدیر شهرستان فریدونکنار  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در آموزش و پرورش هم طرح های با برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارت افزایی همراه بوده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران آموزش مهارت نه گفتن به دانش آموزان را از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش مازندران در سراسر مدارس استان برشمرد، تصریح کرد: طرح نماد نیز با محوریت جلوگیری از آسیب های اجتماعی در 151 مدرسه اجرا شده است.

این مسؤول از اجرای پایلوت طرح نماد در شهرستان های ساری و نکا خبر داد، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این طرح در تمام مدارس مناطق 33 گانه استان اجرایی می شود.

سعدی پور با بیان اینکه دو هزار و 500 دانش آموز در معرض خطر و یا آسیب پذیر نیز شناسایی و به مراکز مشاوره معرفی شدند، اضافه کرد: 14 دستگاه اجرایی برای تحقق اهداف ترسیم شده در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر با آموزش و پرورش همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و معرفی 2500 دانش آموز به مراکز مشاوره

شناسایی و معرفی 2500 دانش آموز به مراکز مشاوره