مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 18:402021-11-14اقتصادي

روند محرومیت زدایی در آذربایجان غربی شتاب می گیرد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت نهاد های انقلابی در حوزه های مختلف و بویژه اجرای طرح های اقتصادی گفت: با استفاده از ظرفیت این نهادها در استان روند محرومیت زدایی در آذربایجان غربی شتاب می گیرد.

- محمدصادق معتمدیان عصر امروز 23 آبان در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با قدردانی از تلاش های این بنیاد در اجرای طرح های محرومیت زدایی در آذربایجان غربی بویژه در شهرستان چالدران گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت نهاد های انقلابی از جمله بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی روند محرومیت زدایی در این استان شتاب گیرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از ورود واحدهای صنایع تبدیلی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خرید سیب صنعتی استان و کمک به تعادل قیمت سیب های صنعتی قدردانی کرد و افزود: با ورود واحد های صنایع تبدیلی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای خرید سیب صنعتی با قیمت تضمینی، باغداران توانستند بخشی از سیب صنعتی خود را با قیمت قابل قبول به فروش برسانند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های آذربایجان غربی در حوزه های مختلف افزود: در بحث محرومیت زدایی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیازمند حضور موثر نهادها انقلابی بویژه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند محرومیت زدایی در آذربایجان غربی شتاب می گیرد

روند محرومیت زدایی در آذربایجان غربی شتاب می گیرد