مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-15سياسي

توزیع 8 میلیارد تومان بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در سمنان


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: بالغ بر هشت میلیارد تومان بسته های معیشتی برای مردم و آسیب دیدگان از کرونا در استان سمنان جمع آوری و تقدیم نیازمندان شده است.

- حجت الاسلام محسن فاطمی نیا، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس مصوبه اخیر شورای سیاست گذاری کشور، همه برنامه ها و نمازهای جمعه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: از دو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انتظار داریم تا با توجه به حضور جمعیت قابل توجه در نمازهای جمعه، در جلسه ای شیوه نامه ها و موارد و الزامات قابل توجه و رعایت مجدداً بررسی و هماهنگی شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان بیان کرد: با مشکل کمبود ماسک و مواد ضدعفونی و نیروی انسانی در فراهم آوردن مقدمات اولیه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مواجه هستیم.

فاطمی نیا گفت: اگر اهتمام بیشتری برای همکاری در این حوزه باشد، در برگزاری نماز جمعه با شیوه نامه های بهداشتی با توان بیشتر و بهتری عمل خواهیم کرد؛ هر چند تاکنون نیز این مورد به بهترین شکل ممکن در نمازهای جمعه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8 میلیارد تومان بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در سمنان

توزیع 8 میلیارد تومان بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در سمنان