مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-15اقتصادي

توزیع 10تن شکر یارانه در بین زنبورداران شهرستان لنده


سرپرست نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده گفت: حمایت همه جانبه بنیاد مستضعفان از زنبورداران شهرستان لنده در قالب حمایت های قرض الحسنه و کمک های فنی اعتباری، - اقدامات توانمند سازی و توان افزایی با هدف توسعه رسته زنبور و افزایش راندمان تولید عسل انجام گرفت.

علی نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: با مشارکت اعضای شبکه رسته زنبور و نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده در اجرای برنامه عمل توسعه رسته زنبور شاهد افزایش عملکرد و فعال تر شدن تعاونی زنبورداران خواهیم بود ،لذا بعد از این اقدامات تعاونی زنبورداران به توانایی و درآمدزایی لازم جهت تکرار این مدل و به خود کفایی می رسد.

وی عنوان کرد: در اجرای این برنامه عمل زنبورداران جهت عضویت در شبکه به ازای هر کلنی 9 هزار تومان به حساب نهاد واریز و بنیاد علوی نیز برای هر کلنی مبلغ 9 هزار تومان به صورت بلاعوض برای تامین نوار کنه و فوماژولین تقبل کرده است و یارانه تامین شکر با قیمت دولتی کمک بلاعوض می کرده است.

سرپرست نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده بیان کرد: در همین راستا و پس از تشکیل شبکه ده تن شکر یارانه ای به مبلغ 130 میلیون تومان خریداری و با قیمت 11650 تومان به 2500 کلنی عضو شبکه زنبور عسل بنیاد علوی اختصاص و توزیع شد که مبلغ 14 میلیون تومان یارانه پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10تن شکر یارانه در بین زنبورداران شهرستان لنده

توزیع 10تن شکر یارانه در بین زنبورداران شهرستان لنده