مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-15ورزشي

سیاست زدگی آفت ورزش/انتظار از صنایع بزرگ برای حمایت از ورزش یزد


رییس مجمع نمایندگان استان یزد، بی برنامگی و سیاست زدگی را دو آفت مهم ورزش دانست و گفت: اگر این دو در ورزش اتفاق بیفتد، شکست قطعی است.

- ، محمدصالح جوکار، صبح دوشنبه در مراسم تقدیر از حمیدبهزادپور، دروازه بان برتر و محمدعلی مختاری دومین گلزن برتر جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان با اشاره به گلایه های این دو بازیکن و مسئولان باشگاه اظهار داشت: این گلایه ها به حق است و در حوزه ورزش اگر با برنامه ریزی کار نشود، موفقیتی کسب نخواهد شد.

وی عنوان کرد: اگر در صحنه ورزش استان با برنامه ریزی درست حرکت کنیم، بی شک به اهداف تعیین شده دست خواهیم یافت اما بی برنامگی آفت ورزش است و بدتر اینکه اگر ورزش با سیاست آمیخته شود، شکست آن قطعی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بیان کرد: ظرفیت های بزرگی اعم از منابع و سرمایه انسانی در ورزش استان وجود دارد اما از آن به درستی استفاده نشده اما امیدواریم کسب موفقیت هایی نظیر توفیقات تیم گلساپوش و بازیکنان آن، زمینه ساز استفاده از این ظرفیت ها باشد.

جوکار تاکید کرد: این موفقیت ها برای استان یزد کم نیست و وقتی به امکانات بسیار کمی که در اختیار ورزش و ورزشکاران قرار دارد، نگاه می کنیم متوجه می شویم که چه پیشرفت های بزرگی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست زدگی آفت ورزش/انتظار از صنایع بزرگ برای حمایت از ورزش یزد

سیاست زدگی آفت ورزش/انتظار از صنایع بزرگ برای حمایت از ورزش یزد