مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-15سياسي

مراسم شبی با شهیده اسدی در سنندج برگزار می شود


رییس تفحص شهدای شمال غرب کشور گفت: استقبال از پیکر شهیده فاطمه اسدی با شکوه خاصی در سنندج برگزار و امشب نیز با حضور مردم مراسم شبی با شهیده اسدی در مهدیه سنندج برگزار می شود.

- سردار مهاجر در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مظلوم کردستان، اظهار کرد: پاسداشت گنجینه عظیم دفاع مقدس و تلاش برای ترویج این فرهنگ گران قیمت همان فرهنگ ایثار مقاومت و شهادت است و در عصرسخت و پرخطر فرهنگی امروز کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه استقبال از شهیده فاطمه اسدی نخستین شهیده تفحص شده در کشور خیلی با شکوه و شور انقلابی مردم کردستان و مسئولان برگزار شد، افزود: در ادامه حرکت این پیکر این شهیده گرانقدر در استان های مختلف کشور امشب در مهدیه سنندج مراسم شبی با شهید برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت مقام این شهیده گرانقدر  فردا در میدان آزادی با حضور مردم استان و مسئولان برگزار خواهد شد و پس از مراسم احترام و گرامیداشت که برای شهدا و خاصتا این شهیده گرانقدر بر گزار می شود، تشییع پیکر مطهر شهیده اسدی از میدان آزادی به میدان انقلاب تشییع و در محل زیارتگاه بی بی هاجرخاتون خاک سپاری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم شبی با شهیده اسدی در سنندج برگزار می شود

مراسم شبی با شهیده اسدی در سنندج برگزار می شود