مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-15حوادث

اجرای طرح زمستانی پلیس راه در کرمانشاه از ابتدای آذر ماه


پلیس راه استان کرمانشاه از اجرای طرح زمستانی پلیس راه در استان کرمانشاه از ابتدای آذر ماه خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرما و به منظور جلوگیری از حوادث ناشی از لغزندگی محورهای مواصلاتی و برای کمک رسانی به هموطنان و در صورت وقوع حوادث جاده ای طرح زمستانی پلیس راه از ابتدای آذر ماه در استان کرمانشاه آغاز می شود.

وی افزود: پلیس راه استان کرمانشاه در حال حاضر با 69 تیم گشتی به صورت 24 ساعته به همراه تیم های راهداری در محورها و گردنه های برف گیر برای کمک رسانی به رانندگان و تسریع در عبور و مرور در وضعیت آماده باش هستند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح زمستانی پلیس راه همراه داشتن تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ حتی در صورت نبود بارندگی برای تمامی رانندگان به هنگام عبور از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تا پایان زمستان الزامی است.

دستغیب کرد: به منظور اطلاع رسانی و آگاهی مردم از طرح زمستانی پلیس راه و تنظیم برنامه های مسافرتی خود در فصل زمستان اجرای طرح زمستانی به ابتدای آذر ماه موکول شده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در فصل زمستان توسط رانندگان، تاکید کرد: از رانندگان درخواست می کنیم که رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را برای ایمنی سفر رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زمستانی پلیس راه در کرمانشاه از ابتدای آذر ماه

اجرای طرح زمستانی پلیس راه در کرمانشاه از ابتدای آذر ماه