مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-15سياسي

36 پزشک در خراسان جنوبی متقاضی اجرای نظام ارجاع شدند


معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: تاکنون 36 پزشک در این استان متقاضی اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی شده اند.

- مسعود مختاری، امروز دوشنبه 24 آبان به رسانه های گروهی اظهار کرد: از این تعداد 22 پزشک از شهرستان بیرجند، پنج پزشک شهرستان قاینات، پنج پزشک شهرستان طبس و چهار پزشک از شهرستان فردوس متقاضی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح در استان خراسان جنوبی از پزشکان مشمول این طرح با اولویت پزشکان عمومی مطب دار دعوت شده است و کارگاه های آموزشی برای پزشکان متقاضی برگزار می شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر شهرستان های بیرجند، قاینات، طبس و فردوس مشمول طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی هستند و طرح نظام ارجاع صندوق بیمه سلامت همگانی در مجموع جمعیت حدود 50 هزار نفر را در این استان شامل می شود.

وی بیان کرد: از این تعداد حدود 30 هزار نفر مربوط به شهرستان بیرجند، 10 هزار و 500 نفر شهرستان قاینات، چهار هزار نفر شهرستان طبس و پنج هزار و 500 نفر مربوط به شهرستان فردوس هستند.

مختاری به اقدامات انجام شده برای اجرای این طرح در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: آمار دقیق جمعیت این صندوق توسط ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 پزشک در خراسان جنوبی متقاضی اجرای نظام ارجاع شدند

36 پزشک در خراسان جنوبی متقاضی اجرای نظام ارجاع شدند