مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-15اقتصادي

تشکیل کارگروه برای حل مشکلات صیادان کیش


سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از تشکیل کار گروهی برای بررسی مشکلات صیادان، تسهیل صدور مجوز و راه اندازی تعاونی جدید برای فعالان این حوزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور در اسکله صیادی و دیدار با فعالان زحمت کش این حوزه و شنیدن پیشنهادات و مشکلات آنان، گفت: با تشکیل کار گروهی در چار چوب قوانین نسبت به تسهیل و تسریع در صدور مجوز صیادان اقدام می کنیم.

به گفته نوایی لواسانی تا کنون صیادانی که فاقد مجوز بودند پس از بررسی برای ارتقاء سطح فعالیت آنان مجوز صادر خواهد شد.

وی یکی از اقدامات مهم تشکیل کارگروه را راه اندازی تعاونی جدید برای صیادان این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: رای با اکثریت مورد است و این مهم مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار بر ضرورت تامین سوخت قایق های صیادی تاکید کرد و افزود: سرپرست شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش باید در اسرع وقت شخصا برای پیگیری سوخت قایق های صیادان به استان هرمزگان سفر کند.

محمدرضا نوایی لواسانی ارزیابی و افتخار این دولت را خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد و گفت: تمام توان خود را برای رفع مشکلات صیادان این منطقه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه برای حل مشکلات صیادان کیش

تشکیل کارگروه برای حل مشکلات صیادان کیش