مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-15فرهنگي

رونمایی از کتاب «کاه و کوه» و «اثر» در نهاوند


از دو کتاب «کاه و کوه» با موضوع دین و زندگی تالیف محمد رضا کاظمی پور و «اثر» با موضوع شعر و سروده های منظوم تالیف «اسماءسوری» به همراه تمبر یادبود خیرین کتابخانه ساز نهاوند رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز و همزمان با روز کتاب و کتابخوانی با حضور امام جمعه و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی نهاوند از دو کتاب کاه و کوه با موضوع دین و زندگی تالیف محمدرضا کاظمی پور و همچنین اثر با موضوع شعر و سروده های منظوم تالیف اسماء سوری به همراه تمبر یادبود خیرین کتابخانه ساز رونمایی شد.

همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و نمایشگاه عکس با موضوع آزاد در محل نمایشگاههای دائمی اداره ارشاد اسلامی نهاوند افتتاح شد.

رییس کتابخانه های عمومی نهاوند در این آیین گفت: انجمن خیرین کتابخانه ساز نهاوند یکی از اولین انجمن های تاسیس شده در استان است که تاکنون در زمینه ساخت کتابخانه و تجهیز آنها اقدامات قابل توجهی را انجام داده اند.

میلاد امینیان افزود: در نهاوند 12 کتابخانه با بیش از 100 هزار جلد کتاب و حدود 7 هزار عضو وجود دارد که چهار واحد آنها با داشتن 20 هزار جلد و یک هزار عضو خیرساز هستند که در شهر نهاوند و روستاهای شهرک سلگی، میان آبه و گیل آباد قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «کاه و کوه» و «اثر» در نهاوند

رونمایی از کتاب «کاه و کوه» و «اثر» در نهاوند