مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-15سياسي

ویژه برنامه نقش آفرینان لرستانی در انقلاب اسلامی تولید می شود


مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان گفت: ثبت خاطرات نقش آفرینان دوران انقلاب در لرستان در دستور کار صدا و سیمای لرستان است و بزودی برنامه ای به این منظور تولید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علیرضا شیروی مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان در دیدار با تعدادی از فعالان رسانه ای استان ، اظهار داشت: فعالیت رسانه ای امروز با دهه های گذشته متفاوت است، امروز فضا به نوعی است که همه خبرنگار هستند، اقتضای زمان و تکنولوژی هم همین است که شهروند خبرنگار باب شده و همه می توانند در اطلاع رسانی سهیم باشند.

وی به سختی کار رسانه ای در دوران ستم شاهی و دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: چیزی که مسلم است سبک خبرنگاری اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس تکرارنشدنی و دارای رنج و سختی فراوانی بوده است و وظیفه ما ثبت و ضبط خاطرات این دوران به عنوان سازی در خصوص نقش لرستان در انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: سرکشی و ثبت خاطرات نقش آفرینان دوران انقلاب در لرستان در دستور کار صدا و سیمای لرستان است و بزودی برنامه ای به این منظور تولید خواهد شد.

شیروی خاطرنشان کرد: باید سراغ افرادی برویم که در دوران پیروزی انقلاب و دوران پر افتخار دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند اما کمتر از خاطرات و تجربیات آنها به نسل جدید منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه نقش آفرینان لرستانی در انقلاب اسلامی تولید می شود

ویژه برنامه نقش آفرینان لرستانی در انقلاب اسلامی تولید می شود