مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-15اقتصادي

25 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نور آزادسازی شد


فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی 25 هزار مترمربع اراضی کشاورزی به ارزش بیش از 430 میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد.

- ، سردار مرتضی میرزایی از آزاد سازی 25 هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر 430 میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی شهرستان نور، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضایی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی شهرستان زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و بناهای احداث شده در این زمین ها تخریب شد.

سردار میرزایی، تصریح کرد: در این عملیات 25 هزار متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ارزش زمین های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 430 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط پرونده قضایی برای 2 نفر تشکیل و متهمان در اختیار مرجع قضایی گرفتند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نور آزادسازی شد

25 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نور آزادسازی شد