مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-15دانش

لازمه تحقق اهداف انقلاب، تولید علم و تحول در علوم انسانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به نشست هم اندیشی بزرگداشت علامه طباطبایی با موضوع چگونگی تحول در علوم انسانی تصریح کرد: - وزیر علوم گفت: لازمه تحقق اهداف انقلاب اسلامی مانند استقلال و آزادی، تولید علم و تحول در حوزه علوم انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به نشست هم اندیشی بزرگداشت علامه طباطبایی با موضوع چگونگی تحول در علوم انسانی تصریح کرد: یکی از چالش های اصلی که مانع پویایی، رشد و تولید علم می شود توقف در حوزه ترجمه و تقلید صرف است.

لازمه تحقق اهداف انقلاب اسلامی مانند استقلال و آزادی، تولید علم و تحول در حوزه علوم انسانی است.

متن پیام وزیر علوم، به شرح زیر است.

24 آبان، سالروز درگذشت علامه طباطبایی؛ فیلسوف، حکیم، مفسر قرآن، فقیه و اسلام شناس معاصر است، او مظهر جامعیت، عقلانیت و تحول در علوم انسانی- اسلامی است.

امیدوارم دانشگاه علامه طباطبایی با الگوبرداری و الگونمایی از روش، منش و مجاهدت های علمی و معنوی این دانشمند و چهره ماندگار در علوم انسانی کشور، بتواند بیش از گذشته در مسیر تولید علم و تحول در علوم انسانی گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه تحقق اهداف انقلاب، تولید علم و تحول در علوم انسانی است

لازمه تحقق اهداف انقلاب، تولید علم و تحول در علوم انسانی است