مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-15دانش

لازمه تحقق اهداف انقلاب، تولید علم و تحول در حوزه علوم انسانی است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به نشست هم اندیشی بزرگداشت علامه طباطبایی با موضوع «چگونگی تحول در علوم انسانی» تصریح کرد: یکی از چالش های اصلی که مانع پویایی، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به نشست هم اندیشی بزرگداشت علامه طباطبایی با موضوع چگونگی تحول در علوم انسانی تصریح کرد: یکی از چالش های اصلی که مانع پویایی، رشد و تولید علم می شود، توقف در حوزه ترجمه و تقلید صرف است.

لازمه تحقق اهداف انقلاب اسلامی مانند استقلال و آزادی، تولید علم و تحول در حوزه علوم انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر محمدعلی زلفی گل به این نشست هم اندیشی که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم 24 آبان، سالروز درگذشت علامه طباطبایی؛ فیلسوف، حکیم، مفسر قرآن، فقیه و اسلام شناس معاصر است، او مظهر جامعیت، عقلانیت و تحول در علوم انسانی- اسلامی است.

امیدوارم دانشگاه علامه طباطبایی با الگوبرداری و الگونمایی از روش، منش و مجاهدت های علمی و معنوی این دانشمند و چهره ماندگار در علوم انسانی کشور، بتواند بیش از گذشته در مسیر تولید علم و تحول در علوم انسانی گام بردارد.

بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام سلطه بیانگر نقش راهبردی علوم انسانی اسلامی و احیاگران تراث علمی، فرهنگی و تمدنی مانند امام خمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه تحقق اهداف انقلاب، تولید علم و تحول در حوزه علوم انسانی است

لازمه تحقق اهداف انقلاب، تولید علم و تحول در حوزه علوم انسانی است