مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-15سياسي

فصل ممیز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها معنویت است


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فصل ممیز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها معنویت است و راه مقابله با تهدیدات دشمن مسائل معنوی و اعتقادی در سپاه است.

- ، حمید خرم دل ظهر دوشنبه در اولین همایش نماز سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: قدرتمندی سپاه نه به علت موشک ها است، بلکه ماحصل معنویت است و سپاه اگر خاری در چشم دشمنان نظام است و سیلی بر صورت استکبار می زند به علت معنویت است و اگر معنویت از سپاه برداشته شود، سپاه چیزی نخواهد داشت.

وی بیان داشت: سپاه با فعالیت هایش از دریای سرخ تا دریایی مدیترانه سبب ضعف و ذلت استکبار شده است.

خرم دل با بیان اینکه پاسدار از روزی که وارد سپاه می شود تا روزی که بازنشسته می شود باید معنویت همراه همیشگی او باید باشد، گفت: تشکیل 800 گروه حول محور مسجد از نواحی، تصحیح نماز قشرهای بسیجی، توجه به حفظ قرآن در نوجوانان و جوانان، پرورش 600 طلبه از مجموعه های مختلف سپاه فتح، آموزش اذان، مکبر و اقامه در بخش خواهران، راه اندازی حلقه های صالحین و صادقین و بیان درس اخلاق برای فرماندهان سپاه، از اولویت های سپاه است.

وی افزود: حضور باشکوه حلقه های صالحین در نماز جمعه در هفته بسیج، انتخاب پایگاه های الگو، برگزاری طرح صراط و نهضت روان خوانی و روخوانی قرآن سبب رشد و قدرت معنوی سپاه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل ممیز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها معنویت است

فصل ممیز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها معنویت است