مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 17:402021-11-15سياسي

پیشگیری از منکرات مهمترین وظیفه ستاد امر به معروف است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران هدف ستاد را دستگیری از افراد دانست نه مچ گیری و گفت: مهمترین وظیفه ما پیشگیری از وقوع منکرات است.

- ، مهرداد محمدی در دیدار شهردار ساری با اشاره به تأکیدات ریاست ستاد استان عنوان کرد، مهمترین وظیفه ما پیشگیری از وقوع منکرات و در حقیقت دستگیری از اشخاص حقیقی و حقوقی است نه مچ گیری از آنان.

وی ستاد را از جمله نهادهای انقلابی ذیل رهبری خواند و افزود: احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در تمامی شئون و با توجه به مقتضیات زمان در دستور کار این ستاد قرار دارد.

محمدی با تاکید بر اینکه ستاد به هیچ عنوان به دنبال برجسته سازی منکرات در جامعه نیست، افزود: وظیفه راهبردی ما این است تا با اقدامات مؤثر تلاش کنیم، فرهنگ مسئولیت پذیری و عدم بی تفاوتی در جامعه را نهادینه سازی کنیم.

وی با بیان این مطلب که شهرداری نقش به سزایی در این فرهنگ سازی دارد، گفت: قانون گذار هم با توجه به ظرفیت های شهرداری، در حوزه آموزش، ترویج و عمومی سازی این فریضتین وظایفی را برای این مجموعه معین کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران بیان کرد: شهرداری ها از جمله مجموعه های خدمات رسان هستند که با ارائه خدمت مناسب، به موقع و صادقانه به مردم می تواند موجب امیدآفرینی در جامعه و خوشبینی مردم نسبت به مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از منکرات مهمترین وظیفه ستاد امر به معروف است

پیشگیری از منکرات مهمترین وظیفه ستاد امر به معروف است