مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-15اجتماعي

سنگ تمام بیرمی ها در استقبال از مادر شهید غلامزاده


مردم بیرم لارستان، بعداز ظهر امروز در میزبان مادر شهیدی که بعد از 33 سال، فرزند شهیدش را یافته و به دیدار او شتافته بود؛ سنگ تمام گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر دوشنبه 24 آبان، مردم شهر بیرم، صحنه های ماندگاری از عشق و دلدادگی خلق کردند، صحنه هایی که خاطرات دوران دفاع مقدس و استقبال از پیکر شهدای گلگون کفن را برای بسیاری تداعی کردند.

شهروندان بیرمی، که در میان آنان شمار زیادی از مادران و اعضای خانواده شهدا دیده می شدند، با در دست داشتن عکس شهدای خود، همراه با شماری از مسئولان این شهر و شهرستان لارستان، به استقبال مادری رفتند که از راهی دور، از شهر شوش در جنوب غربی کشور، به شوق در آغوش گرفتن سنگ آرامگاه ابدی فرزندش، به این شهر آمده بود.

مادری که از بدو ورود به شهرستان لارستان، با استقبالی کم نظیر مواجه شد و به نیکی درک کرد که خانواده شهدا، چه جایگاه و عزتی نزد مردمانی دارند که رشادتها و جانبازیها و ایثار جوانان خود را هیچ زمانی از خاطر نخواهند برد.

امروز مردم بیرم، حماسه خلق کردند و همراه با مادر شهید رحیم غلامزاده که بعد از 33 سال تحمل رنج فراق فرزند شهیدش، سه دهه اشک و انتظار، جگرگوشه اش را دوباره یافته و فرصت لالایی خواندن را بر سر مزارش یافته بود، اشک ریختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام بیرمی ها در استقبال از مادر شهید غلامزاده

سنگ تمام بیرمی ها در استقبال از مادر شهید غلامزاده