مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-16اجتماعي

کیفیت هوای مشهد در 14 منطقه ناسالم شد


شاخص فعلی کیفیت هوای مشهد بر روی عدد 130 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد اما 6 منطقه از جمله سرافرازان، خاقانی، کریمی، تقی آباد و نخریسی در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه ها گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس داده های مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد، شاخص کیفیت هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 120 و شاخص فعلی بر روی عدد 130 هر دو در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس گزارش شده است.

همانطور که در نمودار مشاهده می کنید 6 منطقه از جمله سرافرازان، خاقانی، کریمی، تقی آباد و نخریسی در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه ها، 8 منطقه مانند خیام شمالی، چمن، آوینی، الهیه و سجاد در شرایط نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس و تنها 2 منطقه سمزقند و امامیه دارای هوای قابل قبول هستند.

بررسی نمودارهای آلاینده های جوی بیانگر افزایش تمامی آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت است.

عوارض بهداشتی شرایط نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس، احتمال افزایش بروز علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان است بنابراین تاکید می شود افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای مشهد در 14 منطقه ناسالم شد

کیفیت هوای مشهد در 14 منطقه ناسالم شد