مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-16اقتصادي

پرداخت 140 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در استان اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: درسال جاری مبلغ 140 میلیارد ریال تسهیلات یارانه دار به حوزه مشاغل خانگی تخصیص یافته و متقاضیان به بانک های عامل از جمله بانک رفاه و بانک توسعه تعاون معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درسال جاری مبلغ 140 میلیارد ریال تسهیلات یارانه دار به حوزه مشاغل خانگی تخصیص یافته که باعنایت به تعهداشتغال شهرستان ها و مرکز استان تقسیم و متقاضیان به ترتیب اولویت ثبت نام جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل از جمله بانک رفاه و بانک توسعه تعاون معرفی شده اند.

 وی افزود: استان اردبیل دارای 44 هزار نفر بافنده فعال فرش دستباف بوده که از این تعداد حدود 7 هزار و 243 نفر بیمه شده تامین اجتماعی و بیش از 37 هزار نفر نیز به صندوق بیمه اجتماعی قالیبافان روستاییان، عشایر و کشاورزان (براساس تفاهم نامه) معرفی شده اند و متقاضیان بیمه تکمیلی نیز توسط اتحادیه صنفی بدون محدویت به بیمه ایران معرفی می شوند.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: 74 فقره مجوز مشاغل خانگی پشتیبان  و 14 هزار و 419  فقره نیز به صورت مستقل با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی صادر گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 140 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در استان اردبیل

پرداخت 140 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در استان اردبیل