مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-16اقتصادي

وعده ای دیگر برای کاهش آلایندگی کارخانه خمیرمایه ناغان


پساب کارخانه خمیرمایه ناغان در سالیان اخیر، آلودگی بسیاری به محیط زیست وارد کرده است و این مسئله همواره گلایه مردم محلی در منطقه کیار را در پی داشته، - متاسفانه با وجود تذکرات و تعیین مهلت برای کاهش آلودگی این امر تاکنون محقق نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بار اصلی صنعت نان کشور بر عهده پنج کارخانه شامل دو مورد در استان خوزستان، دو کارخانه در استان خراسان و یک مورد در استان چهارمحال و بختیاری است، کارخانه خمیرمایه ناغان در چهارمحال و بختیاری با قدمتی 22 ساله، به عنوان یکی از قطب های صنعتی در تولید خمیرمایه در این استان شناخته می شود.

متاسفانه مدیران این کارخانه در دو دهه گذشته باوجود هشدارهای زیست محیطی اقدامی در راستای کاهش آلودگی این واحد تولیدی انجام نداده اند، پساب این رودخانه وارد رودخانه می شود و بوی بد ناشی از این پساب زندگی مردم در این منطقه را مختل کرده است، اگر از نزدیکی این کارخانه عبور کرده باشید، بوی نامطبوع مساعد شده از این واحد تولیدی بسیار آزاردهنده است.

طی چند مرحله مهلتی برای کاهش آلودگی کارخانه خمیرمایه ناغان داده شد، اما مدیران این واحد به هشدارها توجه چندانی نداشتند، مهلت تعیین شده برای رعایت استاندارهای زیست محیطی توسط این کارخانه به پایان رسید، اما مدار آلودگی این کارخانه هم چنان ادامه دارد و وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای دیگر برای کاهش آلایندگی کارخانه خمیرمایه ناغان

وعده ای دیگر برای کاهش آلایندگی کارخانه خمیرمایه ناغان