مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-16اقتصادي

کشف انبار احتکار جو در شهر آجین


مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد از کشف انبار 20 تنی احتکار جو در این شهر خبر داد.

- مصطفی حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته با همکاری اداره صمت و اطلاعات پلیس یک مورد انبار احتکار جو به میزان 20تُن درشهر آجین شناسایی و کشف شد.

وی ارزش ریالی این میزان جو احتکار شده در یکی از انبارهای شهر آجین را 120میلیون تومان برشمرد و افزود: جو احتکار کشف شده در این انبار به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

حیدری با اشاره به اینکه پرونده جو احتکار شده نیز برای طی کردن سیر مراحل قضایی تحویل تعزیرات داده شده، خاطرنشان کرد: احتکار از جمله مواردی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد می کند.

افتتاح کارخانه آب معدنی اسدآباد در دهه فجر 1400 وی در ادامه از افتتاح کارخانه آب معدنی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: با راه اندازی این طرح توسط سرمایه گذار بخش خصوصی برای 20 نفر از جوانان بومی شهرستان به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد ضمن اینکه این طرح توان تولید هشت هزار بطری آب معدنی را در هر یک ساعت خواهد داشت.

حیدری تصریح کرد: این کارخانه واقع در اراضی بیاج (انتهای شهرک سید احمد) از بیش از پنج سال پیش راکد و تعطیل شده بود که با جذب سرمایه گذار جدید احیاء و به چرخه تولید باز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار جو در شهر آجین

کشف انبار احتکار جو در شهر آجین