مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-16سياسي

دستورات قضایی برای پیگیری اجرای طرح های کنترل سیلاب در شیراز


دادستان مرکز فارس دستورات قضایی لازم در راستای اجرای هرچه سریعتر و پیگیری طرح کنترل سیلاب آب های سطحی شیراز در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل بارندگی را صادر کرد.

- ایسنا/فارس دادستان مرکز فارس دستورات قضایی لازم در راستای اجرای هرچه سریعتر و پیگیری طرح کنترل سیلاب آب های سطحی شیراز در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل بارندگی را صادر کرد.

در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع حوادثی همانند سیل سال 1398 شیراز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن بررسی مناطق و مسیر پروژه کنترل سیلاب آب های سطحی شیراز ازنزدیک وضعیت اجرای طرح کنترل آب های سطحی مسیل شهرک سعدی شیراز را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، در این بازدید میدانی که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، معاون صیانت از حقوق عامه دادستانی شیراز، مدیران و کارشناسان سازمان آب منطقه ای، اداره کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی فارس و شهرداری شیراز حضور داشتند، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن ارائه راهکار قانونی برای تسریع در اجرای این طرح مهم، دستورات قضایی لازم در راستای اجرای هرچه سریعتر و پیگیری این طرح در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل بارندگی صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات قضایی برای پیگیری اجرای طرح های کنترل سیلاب در شیراز

دستورات قضایی برای پیگیری اجرای طرح های کنترل سیلاب در شیراز