مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-16سياسي

25 آبان بزرگ ترین نماد مذهبی بودن مردم اصفهان است


نماینده ادوار اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص روز حماسه و ایثار مردم اصفهان گفت: تعدادی از شهدایی که تشییع شدند، پدر و پسر یا 2 برادر بودند و این افتخار بزرگ ترین نماد مذهبی بودن، - حجت الاسلام احمد سالک، عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه 25 آبان 1400 سالگرد تشییع بیش از 370 عزیز و شهید بزرگوار استان اصفهان است که برگ زرینی بر تاریخ پیشکسوتی مردم شریف اصفهان است، اظهار داشت: در روز 25 آبان، اصفهان در تلاطمی وسیع به سر می برد، در میدان امام(ره) مرحوم آیت الله سید اسماعیل هاشمی بر بدن های پاک و مطهر شهدا نماز خواند و جنازه ها بر دست مردم شریف اصفهان تشییع شد.

وی ادامه داد: تعدادی از شهدا پدر و پسر یا 2 برادر بودند؛ مانند شهیدان حیدری که پدر و پسر کنار هم به شهادت رسیدند و تابوت هایشان کنار هم بود و این افتخار بزرگ ترین نماد مذهبی بودن، اسلامی بودن و پیشکسوتی در دفاع از انقلاب و اسلام از مردم شریف اصفهان است.

سالک با اشاره به سخنرانی امام(ره) در خصوص 25 آبان توضیح داد: اصفهان پیشکسوت ایثار، گذشت، جانبازی و شهادت است تا نتیجه مطلوب انقلاب اسلامی رقم بخورد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دوره نهم با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم اصفهان در سال 1389 گفت: نکته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 آبان بزرگ ترین نماد مذهبی بودن مردم اصفهان است

25 آبان بزرگ ترین نماد مذهبی بودن مردم اصفهان است