مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-16سياسي

برگزاری بیش از 3000 برنامه مختلف ویژه هفته بسیج در گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری بیش از سه هزار برنامه های مختلف در هفته بسیج گفت: یکی از دلایل عدم حل مشکلات کشور عدم رجوع مسؤولان به ظرفیت بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نمونه بارز آن بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در انجام فرآیند واکسیناسیون در این استان افزود: گیلان در حوزه بهداشت و درمان از نرمال کشوری عقب است ولی همراهی بسیج سبب شد تا گیلان در انجام فرآیند واکسیناسیون در کشور رتبه اول را کسب کنند.

عبدالله پور از واکسیناسیون بیش از 85 درصدی مردم گیلان خبر داد و افزود: برخی از افراد برای ایجاد یک مرکز مبالغی خاصی را پیشنهاد می دادند ولی عمده پایگاه پایگاه های واکسیناسیون ایجاد شده توسط بسیج در گیلان رایگان بوده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اقدامات بسیج در کشور و در راستای حل مشکلات جامعه تصریح کرد: در 43 سال گذشته بسیاری از اقدامات بسیج به نمایش گذاشته نمی شود لذا رسانه ها باید فعالیت های بسیج در کشور را به خوبی به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از دلایل عدم حل مشکلات کشور را عدم رجوع مسؤولان به ظرفیت بسیج دانست و بیان کرد: کشور دارای ظرفیت های غنی در عرصه های مختلف است به این منظور اگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 3000 برنامه مختلف ویژه هفته بسیج در گیلان

برگزاری بیش از 3000 برنامه مختلف ویژه هفته بسیج در گیلان