مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-16اجتماعي

معلولان در شیراز از هزینه صدور پروانه ساختمانی معاف شدند


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز، از معافیت افراد دارای معلولیت نسبت به پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی، آماده سازی زمین و عوارض نوسازی (صرفا برای یک واحد مسکونی) خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز، از معافیت افراد دارای معلولیت نسبت به پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی، آماده سازی زمین و عوارض نوسازی (صرفا برای یک واحد مسکونی) خبر داد.

مسعود زارعی سه شنبه 25 آبان در جمع خبرنگاران از تصویب آیین نامه توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت شهر شیراز خبر داد و دسترسی پذیری را گام نخست ایجاد عدالت اجتماعی برای معلولان دانست.

او با بیان اینکه شهرداری ملکف به اجرای آیین نامه حمایت از حقوق معلولان شده است، افزود: برخورداری شهروندان از امکانات و تسهیلات عمومی از حقوق فطری و قانونی توأم با حفظ کرامت ذاتی آنها است و تلاش برای رفع هرگونه تبعیض در برخورداری وظیفه تمام دستگاه های دولتی است.

زارعی با بیان اینکه برابری فرصت ها اساس حقوق شهروندی است، خاطرنشان کرد: راه تحقق عدالت اجتماعی در گام اول برابری فرصت ها در راستای بهره مندی از امکاناتی است که زمینه ساز حضور افراد در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان در شیراز از هزینه صدور پروانه ساختمانی معاف شدند

معلولان در شیراز از هزینه صدور پروانه ساختمانی معاف شدند