مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-16حوادث

باند بزرگ فروش بن خرید متلاشی شد/دستبرد به حساب 697 نفر در کشور


فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در پوشش فروش بن خرید کالا در تهران با 90 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی میرزایی از شناسایی و انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در پوشش فروش بن خرید کالا در تهران با 90 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد و گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناسی به بهانه برنده شدن وی در خصوص خرید با بن کالا، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان دریافتند، فرد یا افراد کلاهبردار با تطمیع کاربران فضای مجازی برای گرفتن بن خرید کالا به بهانه های واهی افراد را پای دستگاه خودپرداز برده و با مهندسی اجتماعی و هدایت تلفنی اقدام به انتقال وجه به حساب کلاهبردار توسط خود مالباختگان کرده است و بعد از دریافت وجه دیگر پاسخگوی وی نبوده یا اجناس نامرغوب و با ارزش ریالی بسیار پایین تر از مبلغ دریافتی به مشتریان تحویل داده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: افراد زیادی با شیوه و شگرد مشابه در پوشش خرید بن کالا لوازم خانگی از آنان کلاهبرداری شده که مأموران پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی اعضای باند 44 نفره این پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند بزرگ فروش بن خرید متلاشی شد/دستبرد به حساب 697 نفر در کشور

باند بزرگ فروش بن خرید متلاشی شد/دستبرد به حساب 697 نفر در کشور