مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-16سياسي

سمفونی های شستاکویچ مکتوب شد


کتاب «سمفونی ها و کنسرتوهای دمیتری شستاکویچ» به نویسندگی دیوید هرویتز و امیرحسین رمضانی روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه در تالار رودکی تهران رونمایی می شود.

- کتاب سمفونی ها و کنسرتوهای دمیتری شستاکویچ به نویسندگی دیوید هرویتز و امیرحسین رمضانی روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه در تالار رودکی تهران رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمویم برنامه، مراسم رونمایی از کتاب سمفونی ها و کنسرتوهای دمیتری شستاکویچ نوشته دیوید هرویتز و امیرحسین رمضانی ساعت 17 روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد.

نادر مشایخی (آهنگساز و رهبر ارکستر)، محمدرضا تفضلی (آهنگساز، عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران)، آرمان نوروزی (آهنگساز و مدرس دانشگاه) و امیرحسین رمضانی (مؤلف کتاب) از جمله هنرمندانی هستند که طی برگزاری مراسم درباره این اثر پژوهشی سخنرانی می کنند.

این درحالی است که سروش صادقی نوازنده پیانو و یاسمن کوزه گر نوازنده ویولنسل نیز در این برنامه آثاری از دمیتری شستاکویچ را اجرا خواهند کرد.

در توضیحات تکمیلی این اثر تألیفی آمده است: این کتاب نوشته مشترک دیوید هرویتز (موزیکولوگ، منتقد موسیقی و استاد کالج موسیقی بروکلین آمریکا) و امیرحسین رمضانی (آهنگساز، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و هنرستان موسیقی) است که اخیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمفونی های شستاکویچ مکتوب شد

سمفونی های شستاکویچ مکتوب شد